Susamm Merhaba 12 haftalikken doktorum bana yüzde 75 erkek dedi 20 haftalikken detayli USG çektirdim doktor kız dedj ben şok oldum öncelikl e sağlıklı doğması önemli tabiki ama diğer kontrolde bu seferde erkek demeseler bari 😁🙈🙈🙈 Bu arada ismi DuruAda olsun istiyorum sizce nasıl ❤❤
BusraSY Susamm Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah💐 bir sorum olacak merak ettim, 12.haftada öğrendikten sonra rutin muayenelerinizdede doktorunuz erkek mi dedi 🙈
Nisanurr Hayırlı olsun canım umarım yine değişmezler insanın kafası allak bullak oluyor 😅 ismide çok güzel ben çok beğendim 🦋
Susamm Nisanurr çok tsk ederim cnmm amin inşallah bakalım 24 haftada tekrar muayenemiz var bubsfer ne diyeck😊
Susamm BusraSY yok diğer muayenem 17 haftadaydi dokTor göremedi bi türlü göstermedi net bişi demedi 20 haftalik detaylj da kız dedi bi sonraki kontrol. 24 haftada bakalım bu sefer ne diycek😁