Kızlar hepsi burada dan bu bebek arabasını almaya karar verdik 1600 ken 1800 olmuş dün mecbur aldık ama sinirlerim bozuldu durduk yerde 200 tl ekstra verdik 😭😭 fiyatının artık düşeceğini hiç zannetmiyorum beklesek mi dedik ama alalım dedik sonra da . çünkü piyasa da açıldı bebek arabası iÇin fazla Mi o tutar