Bugün itibariyle 10+1 im. Dün gece lekelenme şikayetiyle acilde muayene oldum ve bebek 8+5 olarak görüldü. Fakat 1 hafta önce de normal poliklinik muayenemde 8+3 ölçülmüştü. Yanı bebek 1 haftada 2 gün mü büyümüş?
doktora sorduğumda normal, geç dollenmistir dedi. Ölçüm hatası olabilir mi? Bebeğim gelişmiyor mu? Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin 😔