Ebru1986 Merhaba arkadaşlar bu iki hastanede doğum yapan arkadaşlar memnun kaldınız mı ? Hastanedeki personel davranışı nasıldı? Hijyen nasıldı? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.