Gamze255 Kızlar sabahları midemden sarı su geliyordu bulantılı olarak, doktorum Prilam Verdi gece attım sabah midem cok rahattı, kullanan var mı aranız da? Herhangi bir kilo yaptı mı veya bebeğe bir zararı var mı ?
sheker06 Gamze255 6.haftamdan beri kullanıyorum 20+4 olduk hala kullanmaya devsm ediyorum bende kilo yapmadı. Bebeğe bi zararı olmadığını söyledi doktor, burda kullananlarda çok memnunlar. Öbür türlü bulantılarla baş edemiyorum 🥴
Gamze255 sheker06 evet benım sadece sabahları oluyor ama gün içindede birşey yiyemiyorum o yuzden kullanmaya başladım biraz halsizlik yaptı vücudumu yavaş hareket ettirebiliyorum yan etki mi oldu anlamadım
sheker06 Gamze255 uyku yapıyor dediler gerçekten öyle oldu bende 11-12 gibi kalkıyordum önceden, şuan düzeldi ama bulantı çekip hiç bi şey yiyememekten iyidir. Sizde inşallah kolay bi şekilde atlatırsınız 🤲