Herkese merhaba canlar !
Bugunle beraber tam 9 haftalık olduk bile. 2 gündür karın içi ağrı mi acı mı bilemedigim bı durum yaşıyorum. Bu iştahımı kesiyor,sanki bedenime sigamiyorum. Böyle birşey yasayanimiz var mı,normal mi,bişey mi bana bişeycikler diyebilir misiniz❤️💎