feriii 22 haftalik gebeyim vajinama sanki igne batmasi gibi agrim var acaba ayni durumu yasayan var mi akinti kanama yok
MerveKaya38 feriii enfeksiyon da olabilir bebekte vuruyor Dönüyor da olabilir asagida hareket ediyorsa benim ikiside oldu yani .
Sifa0033 feriii tam 22 haftalıkken bende de olmuştu ben doktora gitmiştim korkupta hatta bebeğin pozitiftonuyla alakalı olduğunu söylemişti canım genelde oluyormuş normla bi durummuş.
Naz_01 feriii ileri ki dönemlerde daha çok olacak canım.vajinana ağrı batma baskı hissi çok olacak.vücut kendini doğuma hazırlıyormuş.kaslar esneme yaptığı için normalmiş
feriii MerveKaya38 ya 19 haftalikken bi kere olmustu cok korktum gece acile gittim orda ultrasonla bakildi bebek tekmesidir dedi
feriii Sifa0033 ya bende 19 haftada gittim korkupta doktorda aynisini soylemisti ama sıklaşti bu aralar batma hissi
feriii Naz_01 ya bende korkuyorum bsy mi oluyo acaba diye herkes yasiyo mu diye dusunup duruyorm bu hafta artti bu sekilde batma doktoruma mesaj attim normal dedi bakalm bu hafta kontrolum var
Naz_01 feriii o haftalarda benimde çok batmam vardı şimdi ise batma değilde baskıya dönüştü.tek tük batma oluyor
mucizem09_ feriii uzmeyin kendinizi birsey olmaz Allahinizniyle hamileliginizin tadini cikarin siz 🥰❤
feriii serpilfethullah benimde ayni vajinaya sanki bisey batiyo gibi anlik oluyo karnimda bazen sert doktora mesaj attm karnimin sertligi icin normal dedi bebek yukari cikiyor dedi
Egosto feriii normal bişey korkmayın bende de hep oluyor ilk bebeğimde de olurdu rahim büyüdükçe genital bölgeye baskı oluyor
feriii Egosto benimde ilk gebeligin aniden boyle bisey batiyo oluyo sonra grciyor ister istemez korkutuyor
Mrymonek Bende de ilk 20de oldu şuan 22yim şimdi anliuotumki onlar tekme :) ozaman bebeği çok az hissediyordum şimdi güçlü vurunca anlıyorum
112Zeyno- feriii ah ah malesef ben çok yaşıyorum o agrıyı hele ki geceleri doktora sordum bebek baskı yaptığı icin gündüz iş falan yaptığınızdan anlamıyorsunuz gece dinlenme halinde daha çok agrıyor dedi ben sağımdan soluma dönmek bile istemiyorum Ağrı’dan 😕
112Zeyno- feriii benim o da oluyor uzun süre oturup kalkmaya çalışınca çok canım yanıyor artık bası aşağı da bastırıyor ondan ve vajina doğuma hazırlandıgı icin genişliyormuş 😥