tatlican28 mavi_kelebek467 ay inşallah çok teşekkür ederim ❤️❤️ Benimki tatlı yiyince değilde soda içince Daha çok oynuyor karnımda niye bilmiyorum☺️☺️
mavi_kelebek467 tatlican28 rica ederim. 🥰🌼 Bıdık sodayı seviyor demek ki. O zaman sodaya devam. 💃🏻💃🏻🤭🤭🌼
18minacns Benimde oğlum olucak inşAllah 19 haftalıkken gittim ultrasonda 21 haftalık çıktı 438 gr dedi doktor gauet iyi dedi cuma detaylı var bakalım nasıl 😊😊
birkedilianne Mucizembnm Endişelenmeyin. Siz uyurken gece oynuyordur. Bir günü bir gününü tutmuyor ki.
syazkaannn01 Uyumsuzzz 21+6 sabah devlete gittim 451 gram akşam özele gittim 430 gram 🙈 hangisi acaba 🥴
Uyumsuzzz syazkaannn01 ikiside gayet iyi bence ultrasona göre değişiyordur muhtemelen ama ortası desek 440 civarı yine iyi maşallah ☺
0267 Ya herkesin bebeği bunkadar Gr benim bebeğim 280 Gr doktorum gayet normal kilosu dedi 20. Haftada gittim.sizinkiler de normalse benimki nasıl normal oluyor. Üstelik hem özel hem devlet ikisi kontrol etti ikiside kilosu çok normal dedi.
Uyumsuzzz 0267 bebeğin kilosu gayet iyi demekki bi sıkıntısı yok çok şükür. Belki minyondur veya zayıftır bende tam bilmiyorum ama doktorlar herhangi bişey söylemediyse bişeyi yoktur bebişin. Benım 21 haftalıktı bir hafta sonra sizinde 400lere cıkabilir
birkedilianne 0267 Çünkü normal sayılan belli bir aralığı vardır canım. Örneğin 20. haftada 200-400gr arası normal kabul ediliyordur. Önemli olan düzenli kilo alması. Sen kafana takma yani. Ve başkalarının bebekleriyle kıyaslayıp kendini üzme. Bütün bebekler biricik. Kendine özel
Nurunannesiii12 Uyumsuzzz verilecektir çünkü detayli dan sonra kendi kadın doğum doktorunuz bunu görüp inceliyor.verilmesi gerekiyor sonuçta keyfi bi şey değil bu .
birkedilianne Uyumsuzzz Onu bilmiyorum canım. Ama özelde veriliyorsa devlette de veriliyordur herhalde.