Zehra1234567890 6. Haftamda bir sabah kalktığımda kırmıızı kan gördüm kramp şeklinde ufak ağrımda vardı hastaneye gittim kesenin dışında kan vardı o gün hastanede serum, iğne, fitil gibi şeyler uygulandı arkasından 1 hafta Progestan kullandım ve heo istirahat ettim 1 hafta sonunda kontrole gittiğimde kan temizlenmişti ve ilacı da bıraktım çok şükür ara ara kahverengi lekelenmelerim oluyo ama doktor normal olacağını söyledi