Arkadaşlar benim 4. Aya kadar hiç kusmam olmadı. Ama şuan resmen gebeliğin ilk haftaları gibi kusuyorum. Böyle birşey yaşayan ya da sebebini bilen var mı? Birde eğer sabah o sarı safrayı cikarirsam gün içinde bulantı olmuyor. Ama o çıkmazsa sabah ne kusabiliyorum ne de bulantım geçiyor 🥺