Hbbsnplt İki farklı doktora gidiyorum biri corapsin 36.haftada bırakmamı istedi diğeri 34.haftada hangisini dinlemeliyim bilmiyorum sziler kaçıncı haftada bırakmıştiniz iğne doğuma kadar dediler
Merveee34 Hbbsnplt iğneyi doğumdan 2 gün önce aspirini de 32.haftada keseriz demisti .. Her doktor farklı söylüyor . Ama fazla da kullanmamak gerekiyor aspirini . Gittiğiniz doktor perinataloji mi ?
24derya_11 Hbbsnplt bende birden çıktı 7.ayımın sonunda bi aylık kullanmamla birlikte baya normal seviyeye indi sadece doğuma kadar kullanalım ne olur ne olmaz dedi