Hiraumut Kızlar aranızda oroferon kullanan var mı iyi geldi mi size. Ben çok kilo veriyorum dokturuma dedim oda bu ilacı yazdı ama yaklaşık bir aydır yazmış ben yeni bugün kullandim. Siz kullanıyor musunuz??
Piyorida Hiraumut ben hamileliğimin başından beridir kullanıyorum..bence çok güzel bir ilaç..mide bulantısı da yapmadı..aç karna için lütfen..kahvaltıdan bir saat önce..
Haticecakirr Hiraumut hiç bir fikrim yok kullanamadığımı belirttim doktoruma yan etkilerinde görülebilir mide bulantısı dedi ilacın prospektüsünde de yazıyor zaten her bünye bir olmaz umarım sizde işe yarar 🤷♀️
Mrymonek Gece yatmadan da içebilirsiniz uyumadan sonrasında yemek yemeyin uyuyun direk. Ben hamile değilken de kullandım saabhlari dokunuyordu gece içtim bende doktor tavsiyesiyle tabiki