47zeynep47 benim bebeğimin de kalp atışı vardı ama aynı gün hastanedeyken bebeğim kendiliğinden geldi, suyu olmadan yaşaması imkansız zaten su takviyesi de tamamen su geldiği zaman yapılmıyormuş. Dediği doğru zehirleme ihtimali çok yüksek oluyor böyle durumlarda. Allah sizi çocuklarınıza bağışlasın. Bizim ilk bebeğimizdi çok hevesliydik, semra sürekli tersleyerek ilgilenmeyerek küçümseyerek her şeyimizi kursağımızda bıraktı, şahin iyi diye ona gittik o da kafası çok yoğun ilgisiz kaldı. Ben de şu an hamileyim çok şükür doktor konusunda imkan çok olan bir şehirdeyiz, Allah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.