Anne1521 Kızlar dualarınıza talibim 36+3 üm dün pozitif çıktım ve 2 haftaya kadar sezeryan doğumum vardı
Semakacan Anne1521 çok geçmiş olsun karantina da 14 güne uzatıldı tekrar doktorunuzu bilgilendirin bence o ona göre bi şey söyler karantina bitmeden doğuma almaz sanırım yani
Anne1521 Semakacan amin teşekkürler canım evet 14 güne uzatılmış şansım Buda benim birazda arayıp tekrar bilgilendirecem işin kötüsü artık son haftalar nst bağlanacaktım gebeliğim riskli zaten şu 2 hafta biteydi hayırla sağlıkla