Birmelekannesi17 Nişan gelince doktora gitmek şart mı, sancı veya su gelmedikçe sorun olur mu? Sezeryan doğum bekliyorduk
MerveAkty Birmelekannesi17 bende nişan gelince doktorumu aramıştım direkt çağırmıştı 2 saat sonra da sezeryan olmuştum 💕
aysemeva13_ Birmelekannesi17 dün doktorum bana nişan gelirse su gelirse direk gel demişti. Sizde vakit kaybetmeden gidin derim
MKrasnic Birmelekannesi17 benim doktorum nişan gelirse aramana bile gerek yok dedi. Çünkü çoğu kişide nişandan bir hafta sonda üç gün sonra vs doğum başlayabiliyor. Su geldikten sonra haber vereceksin dedi. Ona göre yönlendireceğim ben seni dedi. Genelde nişanda pek bir şey yapılmıyor. Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz 👼🏻🤲🏻
mrsbiyolog Birmelekannesi17 Doktorunuza haber verin benim nişanım geldiğinde doğum sancılarımda çıkmıştı nst’de bir gün sonra da doğumum olmuştu. Belki sezeryanınızı öne çeker haberi olsun
Damla18 Ben 40+4 haftamdayim 5 gün önce Nisan geldi kaç defa doktora gittim 41 bekletiyor sorun olmuyormuş
Birmelekannesi17 MKrasnic bende öyle düşündüm ama yinede sormak istedim çünkü normal doğum yapmadığım için bir eksiğim vardır diye çok teşekkür ederim 🙏🥰
Serapveminikleri Birmelekannesi17 seZeryan olacağı için Dr sormaniz daha iyi olxak bazı kişilerde nisandan sonra direk digum başlayabiliyor 🙏