Gizge Koru Çukurambarda olacak doğumum. Eğer hiçbir sorun yoksa bebeğiniz de erken gelirse normal doğumu destekliyorlar. Fakat ufak bir sorun,eksiklik olursa riske atmayıp sezeryan tavsiye ediyorlar. Koru daki dr um 2 haftalık karın çevresi geriliği ve suyun azalmaya başlamış olması sebebiyle riske atmak istemiyor. Şehir hastanesi de bu durumu sezeryanlık görmüyor beklenebilir diyor. Özeldeki dr um riski bize bıraktı.