Kelebekmadam 5+6 yım daha her gün sabah bulantılarım istisnasız oluyodu iki gündür bulantı yok diğer belirtilerde gitti zaten erken başlamıştı belirtiler niye gider ?
Sakinem212 Kelebekmadam benimde 3 günd0r başladı bulantım 6+3 oldum arada geçiyor sonra tekrar Başlıyor ilk gebeliğimde böyle olmuştu acaba bebeğe bişey oldu mu diye hep endişe ediyordum ama bir sorun yoktu tabiki benim evhamlığım biraz rahatla daha yeni olduğu için 10 haftada zirve yapıyor bu günleri mumla arayacağız ☺️
MiniMiniKus İlk başlarda genelde daha çok olup sonradan öyle kesilebiliyor Kontrolüne gittiğinde doktoruna da sorarsın ama ben 10 haftalığım ve son 1*2 haftadır falan bende de yok bi anda kesildi O yüzden için rahat olsun Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🎈
Sakinem212 Kelebekmadam bu gün keseyi de gördük içi boş değildi doktor bebek var dedi 2 hafta sonra kalp atışıçin gel dedi .