Azizecakir Dün akşamdan bu yana belimde sırtımda bi ağrı var 2 saattir uyuyamiyorum adet sancisina benzer ilk gebeligim doğum sancısı da benmi anlamıyorum
Elfdemrdg Cnm büyük tuvaletin geliyor gibi hissediyor musun ve sancılarının dakikasını tut eğer duzenliyse doğum olabilri
Azizecakir Elfdemrdg öyle bir his yok ama ayıptır söylemesi ishal var bu da doğum belirtisi diye biliyorum
Azizecakir Elfdemrdg yok dün akşamdan bu yana var şuan yarımsaatte bir geliyor galiba öğlene kadar geçmezse giderim artık hastaneye
Elfdemrdg Azizecakir duzenliyse eğer evet gitmen lazım Allah sağlıcakla sağ salim kucağına almayı nasip etsin cnm