glnzem Aleynanin_annesi34 hayır zorunlu sezeryan olmak durumunda kaldım. Nişanım geldi suyum geldi sancım çoktu ama Bebek çatım dar olduğu için kanala giremedi ve sadece 2 cm açılmam olmuştu. Mecbur sezeryan oldu
selinn35 glnzem Allah bagıslasın 🧿 spinalden sonra uyusunca nefes alıp verdgimizi hissediyor muyuz? Göbegimiz uyusunca karnın inip cıkma hareketleri nefesimizi hissediyoruz değil mi ? Hissetmemek ölüm gibi bisey olur herhalde. Gece gece aklıma takıldı :(
Aleynanin_annesi34 glnzem olsun çok şükür kurtuldunuz bebeğiniz ve sizin durumunuz nasıl iyisinizdir inşaAllah 😊
glnzem Aleynanin_annesi34 çok şükür ikimizde iyiyiz evimize de geldik tek sorun benim ağrılarım var zor geçiyor 😊 birkaç Güne toparlanırım insAllah
Prenses888 glnzem inşallah kolaylıkla alırsın canım sende bizlere dua et bizlerde sağlıkla alalım inşallah rabbim kolaylaştırsın,,birde tayin gelsin diye dua edermisin senin şuan şimdi kabul olur canım
glnzem Prenses888 canım doğurdum ben dün 😊 Rabbim gönlünüze göre versin insAllah istediğiniz gibi olur 🙏🏻
Aleynanin_annesi34 glnzem iyi bakalım sevindim geçer ya Allahın izniyle çok geçmiş olsun siz kurtuldunuz sıra bizde😁