Merhaba kızlar, dün doktora gitmiştim, nst bağladım. Bir doğum belirtim yok. 15 gün sonra tekrar gel dedi doktorum. Sonra gece yattım şimdi kalktım. Miktarını bilmiyorum ama suyum gelmiş uyurken. 🥺🥺 Tecrübesi olan yazabilir mi erken su gelmesiyle ilgili. Ne yapmam lazım?