selinn35 06.06 günü sezaryen dogumum var bu hafta dogum yapacak kader arkadasım var mı acaba heyecanlar ne durumda 😊
gzybkgl selinn35 bende 38+2 hala beklemedeyim gelen giden yok 😂 2. Gebeliğim ilki normaldi. Doğurmak istiyorum artık
Littlemama selinn35 bende 38+2 yim şuan bu cuma doğumu başlatacagız. Tarif edilemez duygular içindeyim vallahi, korku, heycan, merak, yavrumu görevek olmanın mutlulugu hepsi karıştı
glnzem selinn35 sanırım sabaha doğurmuş olurum nişanım geldi evde sancı çekiyorum bir buçuktan beridir