Elif-ceren1 Merhaba canlar benım ıkı kzıım var bırı ahsen bırı ceren üçüncü kızım olcak Allah nasıp ederse 38.haftamdayım ve hala ısım bulamadık🙁Beren,yaren,derin falan düşündük ama bı turlu karar veremıyoz yardımcı olurmsnz fıkırlerınızı benımle paylasrmısnz acaba🥰
akgunbirsen Elif-ceren1 nurşen olabilir diğer iki kızınızın isimleri ile benzeyen (söyleyiş bakımından )
HaticeNur34 @Elif-ceren1 bizim cinsiyetimiz daha belli değil ama kız olursa Lina Nur koyacağız anlamı:Cennetteki yumuşak hurma fidesi demek ve kur’an-ı kerim de haşr suresinin 5.ci ayetinde geçiyor belki fikir olur 😊
Didi06 HaticeNur34 Haşr Suresinin 5. ayetinde geçen kelime Lina değil, Line. Line de sadece hurma fidesi demek, cennetteki hurma fidesi değil.
midekoruyucu Elif-ceren1 diğer kızlarınızla uyumlu istiyorsanız sonu -en le biten bi isim olmalı. Yaren ismi çok güzel ama bi arkadaş Nurşen demiş o da çok hoşuma gitti 🤗 Ahsen- Ceren- Nurşen
Zlhglc Elif-ceren1 Hifa Gülce, Hilal Ahsen, Üçüncüye de Süreyya Beren koyacam inşallah belki fikir olur
SailorMoon_ Elif-ceren1 Beren çok uyumlu olur diğer kızlarınıza Berenler ve Derinler çok akıllı uslu oluyor
badeilemerve Elif-ceren1 dıger kızlarla uyumlu olarak Deren koyabilirsin hem biraz daha modern hem de çok güzel 🌸