ElifKarata ebruaren canm çok değil ama büyüdü birde benm daha çok bu kahverengi yuvarlak kısmı var ya orası aşırı büyüdü göğsümün kenarları böyle kahverengi kahverengi aralıklı aralıklı lekelerle doldu bunlar nedir bilmiyorm
Buketar ebruaren benim de öyle çok mutsuzum😓😓 normalde olduğundan büyük elbette, sonuçta kaç kilo aldım son haftamdayım ama bunun sebebi kilo mu süt mü bilmiyorum inşallah emzirmede bir sıkıntı olmaz
Annesininkuzusu0911 ebruaren 3 buçuk aylık hamileyim ne göğsüm büyüdü ne karnım var karnım resmen içe çökük 😄 Görenler sen bize yalan söylüyorsun hamile falan değilsin diyolar 🤷🏼♀️ Bazen ben bile şüpheleniyorum
Dyg ebruaren hamileyken benimde öyleydi bende neden fark yok büyümüyo sütüm mü olmıycak acaba derdim ama doğumdan hemen sonra ki değişime inanamayacaksın 😂 hayatımda ilk defa tam destek olmadan bez sütyen giyiyorum 😳
GzdeSevinSeyhan ElifKarata aynı şekilde hamileliğimin baslarında büyüdü sütyenden yanlardan tasıyordu ama şimdi normale döndü uç kısmı baya büyüdü ve kahverengi oldu. Ayrıca dediğiniz gibi kahverengi leke leke oldu 😞
Korkmazgulec benim de tam tersine çok çok büyüdü 🙄 Fazla büyümesi de sırt ağrısı yapıyor bende bu kadar çok büyüdüğü için çok şikayetçiyim 😪
Buketar Sadece kahverengi kısmı aşırı genişledi o da normal mi bilmiyorum kimisinden süt falan akıyormuş bende tık Yok 😓😓
Aysenaz Benimde göğüslerim küçüktü çatladı ama fazla bi büyüme olmadi 🤔 bu göğüsler süt dolunca nasıl olacak
esilabal beşinci ayımıza qirdik hiç bi büyüme yok 🤔 uç kısmındaki yer normalde çok acık renkti benim orası kahwerenqi oldu koyuldu we qenisledi baskada bisey yok 🤦🏼♀️
Sinemkurtkarakussk35 ebruaren ya büyüyo ama küçük göğüslü olunca çok olmuyo herkes bana hiç büyümemiş nasıl emzircen diyo 😂😂 bende kocaman oldu diyorum aslında olmamış ama işte bana eskiye göre çok bğyüdü gibi geliyo doğımdan sonra emzirmekten büyür diyolar 🤔
sudamlasi Sinemkurtkarakussk35 ay yok ben bu forumda okudum göğsü küçük olanın sütü daha bol olurmuş tanıdığım biri var mesela göğüsleri fazlasıyla büyük öyle böyle değil ama sütü azdı😶 Bayılıyolar teyzeler korkutmaya😄
demiray ebruaren normalde 85 takıyodum artık 90 falan oldu heralde Doğumdan sonra büyük sıkıntı korkuyorum sarkma falan olcak diye o yüzden kol ve göğüs hareketleri yapıyorum şimdiden