Kızlar çok acayip bi durum yaşadım bugün . İkinci gebeliğimi yaşıyorum fakat hamile kalmadan önce bazı sağlık sıkıntılarım dan dolayı doktor bebeğin olmaz felan demişti hatta adet bile göremiyordum bazen 3 ayda bir bazen 5 ayda bir çok nadir ayda bir felan oluyordum en son adet tarihim de o yüzden tam net olarak bilmiyorum tahminlerime göre 16 Eylül diye hesaplıyorum . Şimdi gelelim asıl mevzuya . 7 buçuk aylık olana kadar Ankara Yenimahalle devlet hastanesi ne gittim ordaki doktorun söylemine ölçümüne göre son adetimin 20 Eylül ile 27 Eylül arasında olabileceğini bebeğin de o haftalara uygun olduğunu söyledi . Daha sonra doğum için beni şehir hastanesi ne yönlendirdiği için oraya gittim orası da ölçümlerde son adetin 9 Eylül olabileceği ve bebeğin o haftalara uyumlu olduğunu oranın verdiği tarihlere göre suan da bugün itibari ile 37+6 olduğumu sezeryann olacağım için bu cuma günü bana gün vereceğini söyledi ki muhtemelen de 9 yada 10 Haziran da ameliyata alacak . Bugün biraz agrım vardı evimin yakınlarında ki 12.cadde kadın doğum hastanesi ne gittim burası da hiç adet olayına felan girmeden acil doktoru çünkü . 35+5 de suanda bebeğin dedi ve ben şok . Hangi doktora hangi hastaneye güveneyim bilemedim . Doğuma kesin olarak şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum ve oraya kalırsa 8 gün sonra doğum var . Yenimahalle’de gidersem 15-16 günüm var 12. Cadde ye gidersem 1 ayım var 😂😂😂 lütfen bana yardım edin ne yapıyım ben şimdi ha birde hepsi bebeğin kendi söyledikleri zaman dilimlerine uygun olduğu belirtiyorlar . Yani birisi 35 e uyumlu sağlıklı diyor diğeri 37 e uyumlu çok iyi diyo delirecem 🙄🧐🤭