Ilaydaaa123 ben de ilk öğrendiğimde sizin gibiydim. Planlarımız bir yıl sonrası içindi sigortamızı, doğum paketimizi ona göre yaptırmıştık her şey çok farklı bir şeye göre planlanmıştı. Sonra bi sabah birden acaba mı diyip test yaptım ve pozitif. Elim ayağım titremeye içim değişik bir endişeyle kaplanmaya başladı. Kan testinde, ultrasonda keseyi görünce, kalp atışını duyunca da hala devam eden aynı endişe vardı. Sonra erken haftalardan birinde minicik ayaklarını gördüm ultrasonda, o gün doktordan çıkarken kalbim çok hızlı atıyordu ve endişelerimin hepsinin yerini mutluluk aldı.
başlarda böyle hissetmeniz normal, ama zamanla mutluluğunu yaşamaya hissetmeye başlayacaksınız merak etmeyin 🌸