Tubis123 Arkadaşlar dün 36+5 doğum yaptım bebeğimin herhangi Bi sıkıntısı yoktu çok şükür ama emme sıkıntısı vardı doktor kuveze aldı kaç günde çıkar acaba 😞
gulin-35 Tubis123 erken doganlarda genelde bu sıkıntı oluyor pes etme lıtfen bende 37 de dogurmustum ılk oglumu ememedı ama hata bendeydı pek ugrasmadım