Ilaydaaa123 Gerçekten korkulacak birşey yok. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde öyle bir telaşa kapıldım ki nasıl doğururum diye düşünüyordum ama zamanla korkum geçmeye başladı. Doğumu da düşünmene gerek yok, evet böyle miniminnacık bir sancı var ama dayanılmayacak gibi değil öyle olsaydı insanlar 2. 3. Çocuğa cesaret edemezdi. Kendini bebeğine odakla, gelecekte yaşayacağınız güzel anıları, ona aldığın ve alacak olduğun kıyafetlerin içinde olduğunu hayal et. Bizi bir anne doğurdu ve bizde anne oluyoruz hayatın döngüsü bu şekilde. Güzel doğumlar dilerim sende Güzel Anne olacaksın kesin hissediyorum. 😇🥰