Elif2912 Kizlar daha 7 haftaligim 6 aylik gibi karnim cikti kocaman nasi sis anlatamam su icsem ki inanin yedigin bisey yok su iciyorum o bile midemi bulandiriyor tef gibi oldum yatamıyorum hazimszliktan sizde boylemisiniz catlayacak gibiyim
Elif2912 Panda3101 gaz degil boyle sanki yedigim hicbirseyi sindiremiyorum gibi hepsi midemde duruyor
Elif2912 Senasonmez seker yok hic hayatimda cok cnm isterse bi çikolata oda ayda yilda tuzuda az tuketirim sabah kalkiyorum bisey yok gece yatana kadar sistikce sisiyorum
Elif2912 Masal53 yok ztn pek bisey yiyemiyorum fazla kilomda yok 60 kiloyum suan boyum 174 ama karnim kocaman oluyor yatana kadar
Buseninannesi_21 Elif2912 Benimde o haftalarda vardi canim 1 2 haftaya iner o belki de daha az zamanda da iner dediğin gibi istahsizdim ama karnim şişti o normal bir şey bence.
Elif2912 Buseninannesi_21 aslinda 3 gebeligim oncekilerde oldumu hic hatirlamiyorum olsa hatirlardim heralde sadece rahatsizlik veriyor gece zor uyuyorm umarim gecer dediginiz gibi kisa surede
anneyimmm_ Elif2912 beni görsen, sabah uyanınca üç aylığım dümdüz karnım, öğlene altı aylık akşam yeri sekiz Aya çıkıyoruz 😂 ertesi sabah yine üç aylık
Masalinannesi1 Elif2912 bende aynı durumdayım 7+5 ama çok şişim çok rahatsız hissediyorum kendimi yerimden kalkasım gelmiyor. Bu ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle olmamıştı