Zeynep2018 Bende Gazi'de Deniz Kartacaba'ya gidiyorum, öneririm. Fakat önceden kadın hastalıkları olarak kapı kapı gezdikten sonra MedicalPark'ta Mustafa Baran Celtemen hocaya gittim en son. Hamilelik sürecimin başındada onunlaydım fakat Memorial'a geçiş yaptığı için maddi olarak oraya geçiş yapamadık bizde, ama eğer düşünürsen Memorial'ı genel olarak öneriyorlar yeni dogum üniteleri yeni doğan yogun bakımları çok iyi. Hoca olarakta ilk onu öneririm eğer gitme durumunuz olursa tabii. Hiç yormuyordu, yok efendim gereksiz testler yapalım habire gel sonuç bakalım konuşalım durumu hiç olmadı. Esprili güleryüzlü bir doktor, whatzapp'tan sonuç sorabiliyorsun, rahatsızlığını yazıyosun. Tabii tüm özellerde vardır mutlaka artık whatsapp olayı ama hoca çok iyiydi. Eşimde çok sevmişti fakat kısmet değilmiş onunla devam etmek.