Hamidekskr benimde 32. Haftamda tuvalet sonrası leke gelmisti peçeteye ven çok evham yaptim hemen doktorymu aradim bana ped batmadigi surece korkulacak bir sey olmadigini söyledi. Ben onceki gun agir kaldirmistim çok yormustum kendimi ona yordum. Şuan 37 haftaligim bir daha hic oyle bir sey yasamadim. Iliski sonrasi da lekelenme oluyormuş bu haftalarda. Ama yine de doktorunuzu bilgilendirin. Herkes bir değil.