Esbebeginannesi ben de 33+6 oldum, bebek sürekli bi tarafta toplanıyor, bazen karnımın her tarafı tamamen sertleşiyor. Bu hafta artık çoğaldı bu şekilde toplanmalar, sertleşmeler. Bel ve kalça ağrısı var ama yatınca geçtiği için normal heralde. Kontrolüm çarşamba, doktora da soracağım, nst ye girmek istiyorum içim rahat etsin diye ☺️