Misskokuluminikk 37+1 1 ayı geçkin süredir alt tarafta agrılarım oluyor . Oturup kalkarken, yatakta bir taraftan diğer tarafa dönerken çok sıkıntı çekiyorum benimle aynı durumda olan hanımlar var mı bu ağrılar vücudun kendini doğuma hazırlaması mı?
Madi Misskokuluminikk 37+2 aynısını bende yaşıyorum yatakta dönmek çok canımı acıtıyor normalmiş artık doğuma hazırlıyor vücudumuz
Glbnpk Misskokuluminikk 34+3 özellikle gece dönerken çok çok sıkıntı çekiyordum. Ama bugünden beri sanki karnım küçüldü, çocuk yerleşti mi ne oldu bilmiyorum. Bi rahatlama geldi bana. Ağırlık diklemesine karnımdaydı şimdi karnımın aşağısında gibi.