Gamzeee89 Eşimle 2 3 haftadır ilişkiye girdikten sonra bende yanma oluyordu 2 seferdir de şimdi hem bende hem eşimde oluyor böyle bişey yaşayan warmı neden olabilir acaba 😔
meraklianne1 Gamzeee89 bence kuruluktan olabilir aynı acıyı bende yaşıyorum ama sonra geçiyo geçmiyosa mantar olabilir ama dikkat et
Gamzeee89 BelisinAnnesi aslında tam tersi o kadar genişledi ki eşim bişey hissetmediğini söylüyor oda ayrı morelimi bozuyor zaten
[silindi] Gamzeee89 mantar kaşıntı yapar duramazsınız mantar değildir ama enfeksiyondur. Siz tahlil verin yinede ona göre antibiyotik kullanırsınız. Eşinize de ilaç verir doktor.
Ecemyldrm Gamzeee89 evet canım illaki kaşıntı olmasına gerek yok yanma da bir belirtisi 😕 doktora gidersen ikili tedavi veriyor çok çabuk çözülüyor
Sinem12345 Gamzeee89 biz yaşadık eşimde bende enfeksiyon kapmışız aşırı yanma ve sürekli tuvalete çıkarıyor azcık bile olsa . Cok zor oluyor iç çamasırınızı temiz tutun sürekli be bol su için
kalbimin_cicegi Aynı sorun bizde de var. Ben ilişkiden sonra 3 4 saat wc gidemiyordum. Enfeksiyon varmış ve artık böbreklere ilerlemeye başlamış. Tek kullanımlık bir toz verdi doktorum az önce içtim inşallah fayda eder çekilmez bi durum çünkü