Mom047 Bende 36+4 teyim. Oğlum 2 hafta önden gidiyor iri biraz. Şuan normal doğum olarak ilerliyoruz ama çatı muayenesi daha olmadım uygunmu bilmiyoruz. Kilosu ve çatıya göre belli olacak. Kontroller haftada 1 e düştü nstye giriyorum sürekli. Ne nasıl olacak insanda belirsizlik olunca ilk gebelik birde bazen ağrı girince acaba mı diyorum. Hem kavuşmak istiyorum hemde karnimda oluşuna hissetmeye cok alıştım. Ayyy bu annelik ne zor binbir duygulu şeymiş 👶💙