Anneyimmm Kizlar 15 haftalik hamileyim gobegimin altinda cizgi olusmustu bu cizgi hamilelikte normal ust tarafjndada olustu daha ackk renkte simdi bi baktim ustteki hic yok alttaki cizgide siliklesmis noluyo acaba bebege bisey mi oldu anlamadim cok pimpirikliyim ama bu cok ilginc bu cizhinin dahada koyulasmasi lazimken niye silindi😔😔
MucizemE Anneyimmm kız çizgiyle bebeğin sağlık durumunun ne alakası var ☺️ Bazılarında hiç olmuyor bazende gün geçtikçe gidiyor yada daha da belirgin oluyor korkma bu kadar
Anneyimmm MucizemE ne bilim hamilelik ilerledikce koyulasir yaziyodu internetten o yuzden tedirgin oldum😕cok arastitiyorum herseyi esimde diyo kafayi siyircan
Anneyimmm deletedmom28 folik asiti 3 haftadir kullanmiyorum d vitaminide kullanmiyorum ama kotu bisey olsa kanama olurdu heralde degil mi 😕😕
deletedmom28 Anneyimmm yok canım tabiki göbek çizgisi hiç aklıma bile gelmedi var mı yok onu bile bilmiyorum bağlantısız bence kuruntu yapma 🤗