cnagme evet olsun daha yeni Dr ilk 20.25 haftalarda olma demişti sorduğumda tabi o kadr hamile haberleri çıkıp vakalar yükselince tekrar sordum bu seferde ol dedi artık öneriyorum dedi yeni makaleler çıktı hamilelerle ilgili vs dedi o yüzden bende hemen oldum bilsem daha önce olurdum 35+1de falan oldum