Yildizanne düşünün bir de bu ağrıyı aylardır çektiğinizi. Dayanılmaz bir hal alıyor. Doktorum bu yüzden bana merdiven inip çıkmayı yasakladı. Ama ben mecbur inip çıkmak zorunda kalıyorum. Bir de sol bacağımda eklem ağrısı oluştu son bir aydır. Gittikçe de tüm ayağımı sardı. Bir yandan kuyruk sokumum batıyor. Felçliler gibi kalıyorum bazen. Yürüyemiyorum bile. Size tavsiyem doktorunuz kalsiyum ve magnezyum ilaçlarınızı minimum düzeyde arttırsın. Bir de zorlanmayacağınız kadarıyla evin içinde bile olsa yürüyüş yapın.