Kızlar hamileliğimin başından beri enfeksiyon var . Bol su içtim , temizliğe dikkat ettim vs geçmedi . En son doktorum antibiyotik yazdı . 5 gündür onu kullanıyorum ama hiçbir faydası yok . Aşırı yanma var ve sanki tahriş olmuş gibi ağrıyor 😌 bu durumundan nasıl kurtulabilirim ?