Merhaba hanımlar adetim düzensiz olduğu için tam net gebeliği bilmiyorduk ilk doktora gittiğimizde 5+5 olduğunu söyledi kalp atisi yoktu, aradan 2 hafta geçti 7+5 olmasıni bekliyorduk ama 6+4müş. Doktor %90 düşük olacak dedi hiç kanama ağrı vs yaşamadim. Bebeğin tutunma ihtimalli var mı böyle bir durumla karşılaştıniz mı? Bir hafta sonra tekrar gidicem tabii düşük olmazsa ve kalp atışı olmazsa kürtaj olacakmisim doktor bana bunları anlatırken çok korktum ne yapmam gerekiyor bu süreçte bilmiyorum. Lütfen bana dua edin😔