Merhaba herkese tüp bebekle burakara kadar geldık cok şükür 37+3 oldum bugün kontrolde nstde bır sey cıkmadı ama masaya oturunca doktorun sertlık dıkkatını cektı ve elledıgınde senın kasılman var dedı hakıkaten de karnım taş gibi olmuştu sertleşti bi tarafı elim ayagıma dolaştı bırden😂 acılmana bakmam lazım dedi 1 cm acıklık var dedı benek baş aşağı kafası 40 hafta ıle uyumlu bi ölcü verdi normal doğum sanırım 100cm ya mm tam anlayamadım onu gecerse normal olmaz dedi benım 98 di bpd sanırım nişan falan gelmedi cok şükür ama benım sorum ben kasılmayı hıssetmıyorum kı sadece sertlık oluyor 39 da alırım dedi gıdısata gore takıp edıcek Çarşamba gıtcem kılosu 3300 bıde her hafta 100-150 alıyor onceden daha hızlıydı sızce bu hafta gelmez degıl mı surpriz yapıp cok korkuyorum 38.haftaları falan gorurum ınsallah