Gamzebrb Serappp14 buna doktorun karar verir mesela ben 3 gün kullandım doktora gittim doktorum bırakabilirsin dedi ve bıraktım risk durumuna göre söylüyolar doktorun numarasını bi arayıp sor bi ama önemli görseydi söylerdi bence
ikizannesi24 Serappp14 canım ben 29 haftalığım hala kullanıyorum doğuma kadar da kullanıcam ikiz olduğundan erken doğumu engellemek için ama senin durumuna göre doktorun karar verecektir
Pnryr Serappp14 kontrole gidince drla konuyu konuştunuz mu? Bana da dr um kontrole gelince bakalım tamam ya da devam deriz demişti kontrolde de her şey normal bırakabilirsin demişti telefonla arayıp sorun
Cikoo Serappp14 benimkini 13 haftadan sonra kesti doktorum. Artık plesanta kendi üretecek gerek yok dedi
Serappp14 Gamzebrb gebelıgn basından berı kullanıyorm daha once dusuklerm oldugu ıcın yarın sorucamsa normalde en gec kaca kdr kullandırıyolar merak ettm
Merguse Serappp14 doktorun söyler canm herkeste farklı benim ilk düşük riskim varıd 5 ci haftadan 12 ye kadr kullandım sonra bıraktırdı sonra 20 ci haffada gittimde bebek aşşaya inmisti tekrar başlattı şuan 28 im hala kullanıyorum günde 3 tane
Burcuckmk Serappp14 ben 2 ay kadar kullanmıştım sanırım doktorum kendi söylediği birak diye seninkide.zmani gelince söyler
babyackgz Serappp14 6.haftadan 20.haftaya kadar, 28.haftadan 36.haftaya kadar kullandım ilk gebeliğimde
Demir06 Serappp14 duruma göre değişiyor ben ilk doktor randevumdan beri 28 haftadayım hala kullanıyorum sanırım doğuma kadar kullanıcam
Hiraumut Serappp14 cnm bazıları doğuma kadar kullaniyor progestanin hiçbir zararı yok. Ama sen Dokturuna sor öyle o ne derse onu yap bence.