ftmakblci ben de 75lik yükleme yaptırdım. 171 çıktı. Doktor bana da sınırın altında ama dikkat edelim dedi..
Diyet uygula demedi, ben elimden geldiğince azalttım ama yeterli olmamış ki 32.haftamda suyun fazla bebek irileşmiş dedi. Şu an 33+6 yım. Erken su fazla diye erken doğum riski var diyor doktorum, her hafta kontrole gidiyorum. Şu anda da yediklerime dikkat ediyorum ama son haftalar biraz daha zor. Size tavsiyem gerekirse diyetisyen kontrolünde ilerlemeniz. Ben pişman oldum açıkçası. 24-31 arası bebek normal suyun fazla ama çok da anormal değil dikkat et diyorlardı sonra birden bebek iri demeye başladılar. Amacım tedirgin etmek değil lütfen yanlış anlaşılmasın, sadece bu korkuyu yaşamanızı istemem 🌺