Maviss__ maviscik77 hiç bişey yapmadım desem 🙄 Doktorum 38+3 de çatı muaynesi yaptı 2cm açılma var dedi hazırlıklı ol dedi yürüyüş pilates topu önerdi çay falan yapmadım mal gibi yattım😂 2 gün sonra 8cm açılma ile doğuma gittim 🧿 🧿 değmesin şuan yeniden hamileyim inşallah gene öyle olur
Yaprakdokumusever maviscik77 Çatı muayenesi sonrası nişanım geldi ardından ilişki oldu ve suyum geldi. Denk gelmişte olabilir tabi ama belki etkisi de olmuştur.
maviscik77 Maviss__ maşallahh benim bir hafta oldu çatı muayenesi yapalı , ağrı ve kanama olabilir dedi hiç bir şey olmadı ben de bekliyordum öyle uyarı olur belki başlar diye ama yok
minikoglumm Yaprakdokumusever ilişkiyi son hafta özellikle acilma başlangıcı varsa ve yavaş ilerliyorsa çok öneriyor doktor bence de mantıklı neden fazladan gün bekleyeseniz ki☺☺
Maviss__ Emine_ali hayır,bulantım çok oldu doğuma kadar geçmedi bas ağrılarım çok oldu sürekli yattım diyebilirim he tatile falan gittim ama hep yatmaya meğelliydim 5-10dk yürüyüş yaptım desem yalan olur