Merhaba kızlar 34+3 günlüğüm iki gündür öyle eskisi gibi patır kütür tekmeler kıpır kıpır haller yok normal mi oynuyor ama böyle eskisi gibi çok fazla kıpır kıpır degil sanki kış uykusuna yattı çocuğum arada vuruyor o kadar normal mi yeri mi daraldı acaba iyice 🙁