Erken hamilelik testi yaparsan cikar cnm..eger hamile kalır kalmaz kullanman gereken ilac yoksa coraspindir ignedir falan 7 haftaya kadar bekleyin 7 haftada gidin .çünkü erken gidince kese var bebek yok işte kalp atisi yok falan diye strese giriyor insan…benimde 10 yasinda oglum 7 yasinda kizim var uzun ara verdikten tekrar hamile kalmaya karar verdim 3 ay önce bi dusuk yaptım şimdi 6+5haftalik hamileyim pihtilasma ilacı kullanmam gerektiği için erken gittim yoksa 7 haftaya kadar beklerdim…