Archhmomm zeytindali prego quantum kullanıyoruz çok memnunum . Hafif , az yer kaplıyor , tek elle kapanıyor , sürüşü çok ergonomik . Mamas papas alacaktım ama bana çok agır geldiler 🙏🏻
zeytindali Redpepper canım ben de sanırım ona karsr verdim indirim kovalıyorum grisini alacağım. Alırsan nerden aldığını ya da ne kadara aldığını bana bildirir misin
aynuray16 Nilasyamom Yaa ben sizi merak ediyordum naptınız doğum yaptınız mı acaba ne kadarının kaldı
Nilasyamom aynuray16 Haziran 23de mecburi sezeryan olcam kuzum. İğneden kullandığım için. İnşallah sağlıkla kavuşuruz da burada da paylaşım yaparım 🤲🌼 Allahım herkesin evladını sağlıkla bağışlasın anne babasına. Çok heyecanlıyım
aynuray16 Nilasyamom Ay inşallah hayırlısıyla bende 15 haziran da sezeryan okavam hayırlısıyla.. sağlıkla kucağımıza alıp sağlıkla büyütelim yavrularımızı inşAllah 🤲
canserko snglysl dadece magaza ortamında kullanbildiği den net bir sey diyemem ama beni tavladıgı için aldım
Nur_tanem Mucize_anne32 teşekkür ederim cnm biz alırken indirimi takip etmişti eşim 2.575 gibi bir fiyata almış olduk renkten renge de fiyat aralığı değişiyordu arada bir giriyor indirime aceleniz yok vaktiniz varsa takip edebilirsiniz indirimli günleri hepsi buradadan sipariş verdik iki güne gelmişti
Mucize_anne32 Nur_tanemresim de tekerlek küçük geldii bazi arabaların çok buyuk oluyor oyuzden hosuma gitti bende takip edeyim 🥰
Nur_tanem Mucize_anne32 kibar canim hantal bi araba değil bende sevmiyorum cok büyük goruntu birkaç blogger anne ve yeni doğan hemşiresi önermişti bu arabayi hafiflik bakimindan hic gidip bakmadan sipariş verdik pişman olmadim ben iyiki almisiz dedim 90 kilo adam oturdu ustune sen düşün 🤣sağlam da
Nur_tanem Mucize_anne32 şu anda indirim var galiba Trendyol da ama 2.500 e kadar tekrar düşer mi bilmiyorum cnm
Serap3806 kadriye25 kadriyle hanım bizde sunny baby 9023 olan modeli aldık aşırı sevdim minicity mağazında indirim vardı birde sağolsun bi arkadaşımız orda çalışıyor en sorunsuz model bu dedi bende karar değiştirdim size de söylemek istedim ☺️☺️