Cerenn12 Kızlar eşimin babasının adı Ahmet. Eşim erkek olursa Ahmet koyalım yanına da bir isim sen koy diyor. Ahmet ismini kendimi bildim bileli sevemedim. Eşimi nasıl vazgeçiririm bilmiyorum ya da Ahmet yanina şöyle Ahmet’i güzelleştirecek ne isim koyabiliriz 🤦
Minigimm0611 Cerenn12 Anlamıyorum babamın ismi anamın ismi diyenleri ya ozaman benim babaminkini koyalım diyin iyi olcak mı nealaka ya çok saçma abi.Ben ne eşimin babasını ne kendi babamınkını asla koydurmam adı yaşasın olayı saçma geliyor bana yani😏
Biranne2meyve Cerenn12 ben olsam kendi babamın ismini istiyorum derim valla yok ya bi kendileri akıllı
38NURUM Cerenn12 eşler malesef öyle hiç vazgecmiyorlar hele bide evin tek ogluysa… sana tavsiyem Kur’an’ı Kerim’de geçen anlamı güzel olan bir isim tercih edebilirsin
Elifzeyneb 38NURUM @Cerenn12 Ahmet ismi,Muhammed isminin kısaltılmış halidir. İlla kuranı kerimde geçmesine gerek yok. Peygamber efendimizin isimlerinden biridir Ahmet. Bence çok güzel bir isim. Karar size kalmış tabi.
38NURUM Cerenn12 bende aynı durumdayim malesef eşim evin tek oğlu ilk evladıma babasının adını koymus ben kimliği görünce öğrendim😭😭😭şimdi de annemin adı diyor bı daha bişey demiyo annesinin adı Aynur yanına yakışan bı isim var mı
Dua_Asaf Benim oğlumunki Ahmed Asaf çoook severek koydum. Ahmed Akif isminide çok beğeniyorum yakışıyor diye düşünüyorum canım oğlum ismiyle büyüsün bence harika bir isim🥰
_merveksk Cerenn12 Biz hem benim babamin hemde kayinbabamin ismini koymaya karar verdik 😀💙 MUSTAFA İLHAN olucak oğlumun ismi🙈☺
Betuldmr10 Cerenn12 bencede ahmet cok guzel benim esim koymak istese keske.benim esimde kayinoeder iami koyucak Korkmaz
Rosezeynep Benim oğlumun adı adı da Ahmet dedesinin adı seve seve koydum, zaten çok güzel bir isim. Ahmet Yahya koyduk biz dedesi de hep çocuklarına bir oğlunuz olursa ismini Yahya koyun demiş, kimse koymamış eşim de istedi biz koyduk😍
Betuldmr10 Rosezeynep keske benim esim istese ahmet ismini.benimde kayinpeder osmi Korkmaz esim tutturdu korkmaz koyucaz diye
Fgilkman Cerenn12 bende pek sevmiyordum baslarda sonradan peygamberimizin isimlerinden biri olduğu için koymak istedim. Ahmet Zeyd ismini verdik biz oğlunuz 😊
surelitta52 Cerenn12 Benim eşimde ilk hamileliğim de oğlan olsaydı eğer babasının ya da dedesinin ismini koymak istiyodu. Kesinlikle olmaz konuşmaya bile gerek yok dedim. Bir iki diretti ama asla taviz vermedim istediği kadar da kızsın umrumda değildi. Şimdi 2. hamileliğim yine istedi ama konusunu bile açmadı kararlı olduğum için. Sizin eşinizi ikna etmenize gerek yok ki istemiyosanız bitmiştir. Kayınvalide kayınpeder ismini koymaya zaten karşıyımdır bir de eşlerin babamın annemin ismini koycam diye kestirip atıyolar ya iyice sinir oluyorum. İstemiyorum konuşmaya bile gerek yok diyin.
Tugcee0603 Cerenn12 eşinize bugün uyumadan Ahmet güzel bi isim bencede Ahmet olsun deyip uyuyun. Sabah uyanınca istediğiniz ismi (daha önce sizden duymadığı bi ismi) rüyanızda bebeğinize öyle seslendiginizi bebeğin size gülümsediğini söyleyin:) ve ordan devam edin
plakayerli Cerenn12 bizde de aynı durum var birkaç kavga sonrası kabul etmek durumunda kaldım Ahmet’i yanına da Seha’yı koydum