35+2 en son kontrolde de nst de sancı falan çıkmadı kızlar o zaman böyle agrım yoktu ıkı gündür kasıklarım çok agrıyor oturamıyorum resmen ara arada kramp gibi girıyor o önceden de oluyordu ama kasık agrısı sürekli var sizde de oluyor mu acaba ilk gebeliğim bu arada