Susamtanem2 Merhaba, bugün doktorum “kolestrole bakmayacağım hamilelikte zaten yüksek çıkıyor sonra kafa karıştırıyor” dedi. Demek ki hamilelikte hormonlardan dolayı değişen bir değer, endişe etmeyin. Doktorunuza sorarsınız yine de ama çok dert edilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum. Öyle olsa doktorum birçok tahlil yanında ona da bakmak isterdi.