beyza1234 ben 3 ürünü de birer paket aldım doğumdan önce. Hepsi 1 numara olmasına rağmen bedenleri baya farklı. Prima modelden modele bile fark ediyor. En küçüğü yenidoğana
uygun olanı Sleepy ydi. Şu an onu kullanıyorum. 1 paket bitince prima da büyük olduğu için 2. Paketi bio serisi aldım sanki natural olan daha iyiydi. Cırtları fln bir tuhaf. Ayrıca sızdırma pişik fln yapmadı. Her bez değişiminde pişik kremi kullanınca sorun ortadan kalktı. Fiyat olarak da uygun ☺️